WYZWANIE:
Ikea – firma skandynawska, produkująca meble i akcesoria domowe. Ikea posiada swoje sklepy na terenie całej Polski. Posiada również biuro w Warszawie oraz magazyn centralny w Jarosławiu.
Klient zwrócił się z prośbą o wsparcie w procesie pozyskania specjalistów helpdesk. W związku z rozwojem firmy i coraz większą skalą biznesu potrzebują dodatkowych specjalistów.
Klient wymagał, aby były to osoby z technicznym wykształceniem, około rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku oraz z biegłym językiem angielskim. Specjaliści mieliby pracować w sklepach Ikea oraz w biurze. Ich główne zadania polegają na wsparciu technicznym użytkowników Ikea (pracowników). Sprawdzaniu poprawności działania systemu i sprzętu dostępnego w sklepach oraz w biurze.
NASZA ODPOWIEDŹ:
Zaangażowaliśmy do rekrutacji 2 osoby po stronie Connectis. Odbyliśmy 17 spotkań z potencjalnymi kandydatami, a finalnie do Klienta zaprezentowaliśmy 11 osób.
EFEKT:
8 osób zostało zatrudnionych i pracuje u Klienta.