W środę 21 marca 2018 r. odbyła się uroczysta Gala ogłoszenia wyników jednego z najpopularniejszych konkursów employer brading. Konkurs organizowany jest przez firmę Goldenline. W tej edycji zgłosiło się 108 firm, a Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców.
W tym roku firmy walczyły o Statuetkę i tytuł EB Kreator 2017 w 7 kategoriach:
- Najlepsza zakładka kariera
- Najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne
- Najlepsza kampania social media
- Najlepsza akcja rekrutacyjna
- Najlepsza kampania employer branding
- Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding
- Najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne
Zwycięzcami poszczególnych kategorii zostały firmy: Apptension, Kwiaty&Miut, PwC Polska, IKEA Retail, Capgemini Polska oraz McDonald’s Polska.
McDonald’s doceniono za konsekwencję w działaniu, stawianie na różnorodność i strategię łączenia pokoleń w pracy nie tylko w 2017 roku, ale i przez kilka ostatnich lat. Gratulujemy!
Connectis_ został wyróżniony w kategorii „Najlepsza akcja rekrutacyjna”. To dla nas duży sukces!!! ;D
Zostaliśmy wyróżnieni za naszą akcję rekrutacyjną dla C_school 🙂 Dziękujemy!
Statuetka trafia na półkę, a my myślimy nad wydarzeniami i kampaniami na rok 2018.